Veelgestelde vragen

Waarom kan ik niet meer online bestellen?

Onze webshop is gesloten vanwege personeelstekort. Wel kun u via de mail een kaasfondue bestelling doorgeven, eventueel met bijpassende wijn. Zorg dat u dit minimaal 48 uur van te voren doet, dan staat op de afgesproken dag geraspt voor u klaar.

 

Ik heb allergieën, ben lactose of koemelk intolerant of ben zwanger. Wat kan ik wel en niet eten?

Wij zijn op de hoogte van de nieuwste richtlijnen en informeren u graag uitgebreid over ons assortiment. Ook staat bij onze producten aangegeven of een kaas gepasteuriseerd is of van rauwe melk gemaakt wordt.

 

Wat betekent ge-vacumeerd?

Dan wordt uw kaas luchtdicht verpakt om deze korte tijd buiten de koelkast of ongeveer 2 maanden in de koelkast goed te houden. Dit kan met harde kazen en doe wij graag voor u.

 

Ik wil graag een kaasborrel geven, maar weet niet zo goed welke kazen ik moet kiezen.

Wij voorzien u graag van alle informatie en nemen u mee op ontdekking van alle mogelijkheden. Natuurlijk mag u dit ook altijd uit handen geven. Dan stellen wij graag een mooie borrel voor u samen op uw wensen van smaakprofiel, budget, hoeveelheid en/of bijpassend bij een heerlijke drank.